Βασίλης Μαυρίδης: «Ετοιμάζουμε προσφυγές»
Στη διάρκεια συνέντευξης στην εκπομπή «Πρωινή Περιπολία» της Μεγάλης Πέμπτης 9 Απριλίου 2026, ο πρώην δήμαρχος Ορεστιάδας και πρόεδρος του Εποπτικού Συμβουλίου της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος, Βασίλης Μαυρίδης, αναφέρθηκε εκτενώς στον ρόλο του, τις πρόσφατες ευρωπαϊκές επαφές της αυτοδιοίκησης, αλλά και στα ζητήματα που απασχολούν τον Δήμο Ορεστιάδας.



