Ορισμός Αντιδημάρχων στον Δήμο Ορεστιάδας

Συντάκτης Νewsroom 8 Μαρτίου, 2017 15:50

Ορισμός Αντιδημάρχων στον Δήμο Ορεστιάδας

 Ο δήμαρχος Ορεστιάδας Βασίλης Μαυρίδης ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου Ορεστιάδας με θητεία από 8.3.2017 μέχρι 31.8.2019 εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:

Bahtsevanidis Sarantis

O Σαράντης Μπαχτσεβανίδης παραμένει Αντιδήμαρχος Τριγώνου & Κυπρίνου

1. Τον κ. Μπαχτσεβανίδη Σαράντη κατά τόπον Αντιδήμαρχο για τις Δημοτικές Ενότητες Τριγώνου & Κυπρίνου, και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  •  Η ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στις δημοτικές ενότητες.
  • Η παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις δημοτικές ενότητες.
  • Η μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στις δημοτικές ενότητες.
  • Η συνεργασία με τους Προέδρους των συμβουλίων των τοπικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
  • Την αναπλήρωση του Ληξιάρχου.
  • Τέλεση Πολιτικών γάμων.
  • Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.
  • Την υπογραφή κάθε είδους βεβαιώσεων & εγγράφων που αφορούν τις Δημοτικές Ενότητες Τριγώνου και Κυπρίνου.

Papaioannou Ioannis


2. Τον κ. Παπαϊωάννου Ιωάννη κατά τόπον Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Ορεστιάδας και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Η ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα.
  • Η παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην δημοτική ενότητα.
  • Η μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στην δημοτική ενότητα.
  • Η συνεργασία με τους Προέδρους των συμβουλίων των τοπικών κοινοτήτων, της δημοτικής κοινότητας και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
  • Τέλεση Πολιτικών γάμων.
  • Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.
Ormanlidis Xristos

Ορμανλίδης Χρηστος

3. Τον κ. Ορμανλίδη Χρήστο κατά τόπον Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Βύσσας και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  •  Η ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
  • Η παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
  • Η μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.
  • Η συνεργασία με τους Προέδρους των συμβουλίων της δημοτικής κοινότητας, των τοπικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
  • Την αναπλήρωση του Ληξιάρχου.
  • Τέλεση Πολιτικών γάμων.
  • Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.

4. Τον κ. Ορμανλίδη Χρήστο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμός της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων ,διορισμού ,αργίας ,διαθεσιμότητας μετατάξεων, αποσπάσεων υπαλλήλων).
  • Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμός της Διεύθυνσης Κ.Ε.Π και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής.
  • Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμός αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτού.
  •  Υπεύθυνος λειτουργίας λαϊκών αγορών.
  •  Την αναπλήρωση του Ληξιάρχου.
  • Τέλεση Πολιτικών γάμων.
  • Χορήγηση αδειών υπαλλήλων υπηρεσιών αρμοδιότητας του.
  •  Εκπροσωπεί το δήμο στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητάς του. (Σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται εκπροσωπείται από τον κ. Δήμαρχο)
  • Εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, της οικονομικής και της επιτροπής ποιότητας ζωής σε θέματα αρμοδιότητάς του.
Pallas Dimitris

Ο Πάλλας Δημήτρης είναι ο νέος Αντιδήμαρχος Οικονομικών

5. Τον κ. Πάλλα Δημήτριο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμός της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής).
  • Τέλεση Πολιτικών γάμων.
  • Χορήγηση αδειών υπαλλήλων υπηρεσιών αρμοδιότητας του.
  • Εκπροσωπεί το δήμο στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητάς του. (Σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται εκπροσωπείται από τον κ. Δήμαρχο).
  • Ορίζεται Πρόεδρος Επιτροπής του άρθρου 1 του ΠΔ 270/1981.
  • Εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, της οικονομικής και της επιτροπής ποιότητας ζωής σε θέματα αρμοδιότητάς του.

6. Τον κ. Παπαϊωάννου Ιωάννη καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμός της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Καθαριότητας & Πρασίνου , και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής.
  •  Υπεύθυνος του προγράμματος παροχής κοινωφελούς εργασίας.
  •  Τέλεση Πολιτικών γάμων.
  • Χορήγηση αδειών υπαλλήλων υπηρεσιών αρμοδιότητας του.
  • Εκπροσωπεί το δήμο στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητάς του. (Σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται εκπροσωπείται από τον κ. Δήμαρχο)
  • Εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, της οικονομικής και της επιτροπής ποιότητας ζωής σε θέματα αρμοδιότητάς του.

Περιστεράκης
7. Τον κ. Περιστεράκη Ιωάννη καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμός της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών , και έκδοση- υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός συμβάσεων ,αποφάσεων ανάθεσης προμηθειών, εργασιών).
  •  Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμός της Διεύθυνσης Πολεοδομίας , και έκδοση- υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής.
  • Τέλεση Πολιτικών γάμων.
  • Χορήγηση αδειών υπαλλήλων υπηρεσιών αρμοδιότητας του.
  • Εκπροσωπεί το δήμο στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητάς του. (Σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται εκπροσωπείται από τον κ. Δήμαρχο)
  • Εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, της οικονομικής και της επιτροπής ποιότητας ζωής κλπ σε θέματα αρμοδιότητάς του.

Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητές τους ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Ορμανλίδης Χρήστος και σε περίπτωση απουσίας του ο Αντιδήμαρχος κ. Περιστεράκης Ιωάννης.

Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Ορμανλίδης Χρήστος που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Περιστεράκη Ιωάννη.

Ορίζει τους τρείς Αντιδημάρχους που δικαιούνται αντιμισθίας ως εξής:

1) Τον Αντιδήμαρχο κ. Ορμανλίδη Χρήστο

2) Τον Αντιδήμαρχο κ. Περιστεράκη Ιωάννη

3) Τον Αντιδήμαρχο κ. Παπαϊωάννου Ιωάννη.


Συντάκτης Νewsroom 8 Μαρτίου, 2017 15:50

Δημοφιλή άρθρα

Ράδιο Έβρος TV