Στο Aachen της Γερμανίας θα βρεθούν μαθητές του ΕΠΑ.Λ. Ορεστιάδας μέσω ERASMUS

Συντάκτης Νewsroom 22 Φεβρουαρίου, 2019 11:35

Στο Aachen της Γερμανίας θα βρεθούν μαθητές του ΕΠΑ.Λ. Ορεστιάδας μέσω ERASMUS

Δεκατέσσερις μαθητές του 1ου ΕΠΑ.Λ. Ορεστιάδας, μαζί με τους καθηγητές τους, θα βρεθούν στην πόλη Aachen της Γερμανίας για δεκαέξι ημέρες μέσω του προγράμματος ERASMUS+

Το 1ο ΕΠΑ.Λ Ορεστιάδας μετά από υποβολή σχεδίου μελέτης στο Ι.Κ.Υ, εγκρίθηκε και υλοποιεί σχέδιο κινητικότητας 14 μαθητών των ειδικοτήτων Ηλεκτρολόγων και Μηχανολόγων στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS+,  Δράση ΚΑ1,  Μαθησιακή Κινητικότητα, Τομέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, με τίτλο  «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ  ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ (PLC) ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ» με κωδικό αριθμό 2018-1-EL01-KA102-046816, για δεκαέξι ημέρες, από 03-03-2019 ως 18-03-2019,  στο Aachen της Γερμανίας.

Στο παραπάνω πρόγραμμα εκπαίδευσης και κατάρτισης, συμμετέχουν 7 μαθητές του τομέα Ηλεκτρολογίας Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού και  7 μαθητές  του τομέα Μηχανολογίας, καθώς και δύο συνοδοί εκπαιδευτικοί. Φορέας υποδοχής είναι η εταιρία “C.G Beratung und Ausbildung” στην πόλη Aachen της Γερμανίας.


Τα μαθησιακά αποτελέσματα που θα αποκτήσουν και θα βελτιώσουν οι  συμμετέχοντες μαθητές, με την ολοκλήρωση του σχεδίου, σε επίπεδο γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων, από τις δραστηριότητες εκπαίδευσης, κατάρτισης και επαγγελματικών επισκέψεων σε επιχειρήσεις ανακύκλωσης υλικών, σε Τεχνολογικά Ινστιτούτα και σε σχολεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης στη Γερμανία, θα  είναι:

Σε Επίπεδο Γνώσεων: ( και για τις δύο ειδικότητες)

  1. Να γνωρίσουν το εκπαιδευτικό σύστημα της Γερμανίας με έμφαση στην ειδικότητα των Ηλεκτρολόγων και Μηχανολόγων πτυχιούχων επιπέδου 4 (Β/θμιας επαγγ/κής εκπ/σης) , τα επαγγελματικά δικαιώματά των, τις τεχνολογικές εξελίξεις στον κλάδο, τις προοπτικές μετεκπαίδευσης και απασχόλησης στη Γερμανία.
  2. Να γνωρίσουν τις εφαρμογές και λειτουργία ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού και εργαλειομηχανών σε βιομηχανικές μονάδες.
  3. Να κατανοήσουν τη λειτουργία των PLC στην εφαρμογή τους (εφαρμογή σε ένα πνευματικό σύστημα) καθώς τα πλεονεκτήματά τους και την έκταση των εφαρμογών τους σε βιομηχανικές μονάδες.
  4. Να γνωρίσουν και κατανοήσουν τη σημασία του ελέγχου λειτουργίας ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού (συστήματα ελέγχου αυτοματισμού, πνευματικά, υδραυλικά συστήματα και ηλεκτρικές μηχανές) και πως αντιμετωπίζονται πιθανές βλάβες στην ροή παραγωγής.
  5. Να γνωρίσουν την διαδικασία παραγωγής μεταλλικών ανταλλακτικών  και αντικειμένων   με την μέθοδο της “ψυχρής διαδικασίας”.
  6. Να γνωρίσουν τεχνολογικά εργαστήρια αυτοματισμού και ρομποτικής, υδραυλικό εργαστήριο, εργαστήριο συγκόλλησης, στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο FH-Aachen.
  7. Να τηρούν κανόνες υγιεινής και ασφάλειας στους εργασιακούς τους χώρους.
  8. Να γνωρίσουν τα εφαρμοζόμενα συστήματα ανακύκλωσης στη Γερμανία και τη χρήση ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού.

Β. Σε επίπεδο Δεξιοτήτων:

Οι δεξιότητες που θα αποκτήσουν οι ωφελούμενοι, προέρχονται από τα εργαστήρια εφαρμογών που θα συμμετέχουν.  Αυτά θα είναι σε αρκετές περιπτώσεις ξεχωριστά για τους Ηλεκτρολόγους και ξεχωριστά για τους Μηχανολόγους, προσαρμοσμένα στις εκπαιδευτικές τους ανάγκες. Ειδικότερα:

Α. Οι Ηλεκτρολόγοι θα αποκτήσουν δεξιότητες:

– Να αναγνωρίζουν τις μονάδες που συνθέτουν ένα  PLC, τους ακροδέκτες σύνδεσης εισόδων και εξόδων, τους ακροδέκτες του τροφοδοτικού, τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του καλωδίου επικοινωνίας PLC και Η/Υ και να αναγνωρίζουν τη θύρα επικοινωνίας.

-Να εγκαθιστούν και ελέγχουν την επικοινωνία μεταξύ PLC  και Η/Υ

– Να επιλύουν προβλήματα λειτουργίας συστημάτων αυτοματισμού.

– Να  σχεδιάζουν  και εφαρμόζουν συστήματα  αυτοματισμών στη λειτουργία ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού μονάδων ανακύκλωσης.

Β. Οι Μηχανολόγοι θα αποκτήσουν δεξιότητες:

– Στη λειτουργία εργαλειομηχανών γενικής  χρήσης,  ειδικής χρήσης και με ηλεκτρονικό προγραμματισμό (CNC)

– Να επεξεργάζονται μέταλλα εν ψυχρώ και εν θερμώ με τη χρήση εργαλειομηχανών.

– Να χρησιμοποιούν μεθόδους συγκόλλησης υλικών.

-Να επιλέγουν τα κατάλληλα υλικά για την κατεργασιμότητά τους.

-Να αποκτήσουν δεξιότητες στις ειδικές μεθόδους μορφοποίησης  μετάλλων για την παραγωγή μεταλλικών ανταλλακτικών και αντικειμένων.

 Γ. Σε επίπεδο  αντιλήψεων/στάσεων/συμπεριφορών να:  ( και για τις δύο ειδικότητες)

– Συνειδητοποιούν και υιοθετούν την αξία και την αναγκαιότητα των PLC, τα πλεονεκτήματα και την έκταση των εφαρμογών τους σε βιομηχανικές μονάδες παραγωγής και ανακύκλωσης.

– Αναγνωρίζουν  την σημασία του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού στην εφαρμογή μονάδων ανακύκλωσης και πόσο σημαντική είναι αυτή για την οικονομία των φυσικών πόρων και την προστασία του περιβάλλοντος.

– Υποκινούνται για τη δημιουργία ενός κλίματος προβληματισμού και αναζήτησης που οδηγεί στην ερευνητική διαδικασία στον τομέα των αυτοματισμών και των εφαρμογών τους.

–  Συνειδητοποιούν ποιο είναι το ιδανικό προφίλ  ενός Ηλεκτρολόγου και ενός Μηχανολόγου σήμερα, προσαρμοσμένο στις υψηλές  απαιτήσεις της τεχνολογίας και της αγοράς εργασίας.

– Υιοθετούν την άποψη ότι οι σύγχρονες γνώσεις,  θεωρητικές και τεχνικές καθώς και η συνεχής έρευνα και πληροφόρηση, είναι απαραίτητα στοιχεία για την επιτυχή  μαθητική και επαγγελματική σταδιοδρομία των.

Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται για όλες τις δαπάνες, μετακίνησης, διαμονής, διατροφής και εκπαίδευσης,  από τη Ευρωπαϊκή Επιτροπή και Εθνικός Φορέας Παρακολούθησης είναι το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.).

Στο Aachen της Γερμανίας θα βρεθούν μαθητές του ΕΠΑ.Λ. Ορεστιάδας μέσω ERASMUS

 


Συντάκτης Νewsroom 22 Φεβρουαρίου, 2019 11:35

Δημοφιλή άρθρα

Ράδιο Έβρος TV