ΟΑΕΕ: Με μια ενιαία αίτηση όλες οι συναλλαγές των ασφαλισμένων

Συντάκτης Νewsroom 18 Μαρτίου, 2015 12:52

ΟΑΕΕ: Με μια ενιαία αίτηση όλες οι συναλλαγές των ασφαλισμένων

Με την χρήση ενιαίας φόρμας αίτησης, επιδιώκει η διοίκηση του ΟΑΕΕ να γίνουν λιγότερο χρονοβόρες και επιβαρυντικές οι συναλλαγές με τους πολίτες – ασφαλισμένους.

Ο σχεδιασμός για την χρήση της ενιαίας μορφής αίτησης, βρίσκεται στη φάση της ολοκλήρωσης, καθώς η σχετική φόρμα, έχει ήδη δημιουργηθεί και έχουν κατηγοριοποιηθεί όλα τα πιθανά αιτήματα του ασφαλισμένου στους τομείς: ασφάλισης, εσόδων, παροχών. Από τις αρμόδιες Υπηρεσίες έχουν καταγραφεί όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για κάθε περίπτωση αιτήματος, τα οποία και εμφανίζονται στην οθόνη, ευθύς ως ο υπάλληλος σημειώνει το είδος του αιτήματος του ασφαλισμένου.


Η διαδικασία που θα ακολουθείται έχει ως εξής:

  • Ο ασφαλισμένος θα προσέρχεται στον υπάλληλο του ΟΑΕΕ, χωρίς να υποβάλλει χειρόγραφη αίτηση. Με την απλή αναφορά του ΕΑΜ, είτε του ΑΜΚΑ, είτε του ΑΦΜ, θα συμπληρώνονται αυτόματα τα στοιχεία του ασφαλισμένου (εφόσον βέβαια αυτός υπάρχει στο μητρώο του ΟΑΕΕ).
  • Στη συνέχεια ο υπάλληλος θα επιλέγει, από ένα απλό μενού την κατάλληλη κατηγορία και τύπο αιτήματος, οπότε και θα εμφανίζονται στην οθόνη τα απαιτούμενα κατά περίπτωση δικαιολογητικά. Ο υπάλληλος θα συμπληρώνει ποια εξ αυτών προσκομίζονται και ποια πιθανόν εκκρεμούν για υποβολή και θα πρωτοκολλεί το αίτημα.
  • Η αίτηση θα τυπώνεται εις διπλούν, και θα καταγράφονται σε αυτή τα στοιχεία του αιτούντος, το είδος του αιτήματος, τα προσκομισθέντα και τα ελλείποντα δικαιολογητικά. Η αίτηση θα υπογράφεται από τον ασφαλισμένο. Ένα αντίγραφο θα λαμβάνει ο ίδιος, ενώ το άλλο (με την υπογραφή του, ότι “παρελήφθη όμοιο”) θα διατηρείται στο Τμήμα.

Η νέα εφαρμογή στην πλήρη της λειτουργία θα περιλαμβάνει τρία διακριτά στάδια: Το πρώτο είναι η ηλεκτρονική καταγραφή της αίτησης, που αναφέρθηκε παραπάνω, το δεύτερο είναι η παρακολούθηση της πορείας του αιτήματος και το τρίτο και τελευταίο στάδιο θα είναι η ηλεκτρονική έκδοση των διοικητικών πράξεων, με την οποία και θα ολοκληρώνεται αυτόματα το αίτημα.

Με την εφαρμογή αυτή, η διοίκηση του Οργανισμού επιδιώκει τα εξής:

  • Τυποποίηση εντύπων και διαδικασιών, έτσι ώστε να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο των διαφοροποιήσεων μεταξύ των Περιφερειακών Τμημάτων του ΟΑΕΕ.
  • Απλούστευση των διαδικασιών, για να βελτιωθούν οι εργασιακές συνθήκες των υπαλλήλων.
  • Να καταστεί ταχύτερη, ποιοτικότερη και αποδοτικότερη η εξυπηρέτηση του πολίτη.
  • Να παρέχονται ακριβείς, μετρήσιμες πληροφορίες για το είδος των αιτημάτων των ασφαλισμένων. Η διοίκηση του ΟΑΕΕ εκτιμά ότι με την ολοκλήρωση της εφαρμογής θα αλλάξει ριζικά ο τρόπος εργασίας και η εικόνα του Οργανισμού.

Πηγή: dikaiologitika.gr


Συντάκτης Νewsroom 18 Μαρτίου, 2015 12:52

Δημοφιλή άρθρα

Ράδιο Έβρος TV