Νέα Τηλεφωνική Υπηρεσία Ραντεβού στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης

Συντάκτης Σταυρούλα Αγελαδαράκη 15 Ιανουαρίου, 2019 12:55

Νέα Τηλεφωνική Υπηρεσία Ραντεβού στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης

Μια νέα πρωτοποριακή τηλεφωνική υπηρεσία με σκοπό την άμεση εξυπηρέτηση στο κλείσιμο των ραντεβού θέτει σε λειτουργία σήμερα το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.

Η νέα τηλεφωνική υπηρεσία προσφερει 24ωρη συνεχή και ζωντανή εξυπηρέτηση στους ενδιαφερομένους ενώ προσφέρει υπηρεσίες ειδοποίησης σε περίπτωση ακύρωσης ή μετάθεσης ραντεβού από το Νοσοκομείο καθώς και υπενθύμηση μία ημέρα πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία του ραντεβού.

Δείτε αναλυτικά την σχετική ανακοίνωση του Π.Γ. Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης:


Με σκοπό την χωρίς καθυστερήσεις και αναμονή εξυπηρέτηση κάθε ενδιαφερόμενου για ραντεβού στο Νοσοκομείο μας, τίθεται σε λειτουργία την Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2019 μία νέα, πρωτοποριακή τηλεφωνική υπηρεσία.

Κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί πλέον να καλεί – από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο – στον αριθμό 14500, 24 ώρες το 24ωρο, Σαββατοκύριακα και αργίες για να κλείσει πρωινά και απογευματινά ραντεβού στο Νοσοκομείο μας. Η εξυπηρέτηση της κλήσης είναι ζωντανή, από εκπρόσωπο της τηλεφωνικής υπηρεσίας.

Σε περίπτωση ακύρωσης ή μετάθεσης ραντεβού από το Νοσοκομείο, ο πολίτης που έχει κλείσει ραντεβού, ειδοποιείται αμέσως σχετικά με δωρεάν μήνυμα που λαμβάνει στο τηλέφωνό του.

Επιπλέον, 1 ημέρα πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία του ραντεβού, ο πολίτης που έχει κλείσει ραντεβού, λαμβάνει δωρεάν μήνυμα υπενθύμισης του ραντεβού του στο τηλέφωνό του.

Ο πολίτης που επιλέγει να κλείσει το ραντεβού του εύκολα και άμεσα μέσω της τηλεφωνικής υπηρεσίας 14500, χρεώνεται 0,79 € ανά λεπτό κλήσης από σταθερό τηλέφωνο και 1,19 € το πρώτο λεπτό και μετά ανά δευτερόλεπτο, εάν καλεί από κινητό τηλέφωνο.

Εναλλακτικά, ο πολίτης μπορεί να κλείνει ραντεβού προσερχόμενος στο Νοσοκομείο ή καλώντας στους τηλεφωνικούς αριθμούς 25513 52461/52465,μόνο Δευτέρα-Παρασκευή, 8 π.μ.-2μ.μ.

Με τη λειτουργία της νέας τηλεφωνικής υπηρεσίας ραντεβού 14500 προσβλέπουμε στη βελτίωση της εμπειρίας του πολίτη κατά την αλληλεπίδρασή του με το Νοσοκομείο μας, στη βέλτιστη αξιοποίηση των διαθέσιμων ραντεβού στο Νοσοκομείο και στη μείωση του χρόνου αναμονής εξυπηρέτησης του πολίτη.


Συντάκτης Σταυρούλα Αγελαδαράκη 15 Ιανουαρίου, 2019 12:55

Δημοφιλή άρθρα

Ράδιο Έβρος TV