Παραδίδεται στην κυκλοφορία το “επικινδυνότερο” τμήμα του κάθετου άξονα

Συντάκτης Σταυρούλα Αγελαδαράκη 8 Δεκεμβρίου, 2017 19:45

Παραδίδεται στην κυκλοφορία το “επικινδυνότερο” τμήμα του κάθετου άξονα

Όλα δείχνουν έτοιμα για να δοθεί άλλο ένα κομμάτι, το τμήμα Μάνδρα – Ψαθάδες που έχει μάλιστα χαρακτηριστεί και το “επικινδυνότερο” του νέου κάθετου άξονα στην κυκλοφορία

Παρά τα προβλήματα και τις καιρικές συνθήκες οι εργασίες στον κάθετο άξονα του Έβρου προχωρούν. Το πρώτο κομμάτι του νέου δρόμου, το τμήμα Κισσάριο – Αμόριο – Ψαθάδες, μήκους περίπου 9 χιλιομέτρων έχει ήδη δοθεί από τον Οκτώβριο στην κυκλοφορία, χωρίς όμως να λείψουν οι αντιδράσεις από διάφορες πλευρές.

Πλέον όλα μοιάζουν έτοιμα για άλλο ένα τμήμα να παραδοθεί στην κυκλοφορία. Συγκεκριμένο το τμήμα Κισσάριο – Μάνδρα, τμήμα μάλιστα που συνδέεται με αυτό που ήδη παραδόθηκε, φαίνεται να δίνεται σύντομα στην κυκλοφορία. Οι εργασίες συνεχίζονται ακόμα και η πιθανότερη ημερομηνία παράδοσης είναι η ερχόμενη Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου, αν επιτρέψουν βέβαια οι καιρικές συνθήκες την ολοκλήρωση των απαραίτητων παρεμβάσεων. Φημολογείται έντονα ότι ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης θα βρεθεί στον νομό για την επικείμενη παράδοση του έτοιμου πλέον τμήματος στην κυκλοφορία.


Μαζί με την παράδοση και την σύνδεση των δύο τμημάτων ολοκληρώνεται το κομμάτι του κάθετου άξονα Μάνδρα – Κισσάριο, το οποίο έχει πολλαπλώς χαρακτηριστεί το πλέον επικινδυνότερο σημείο του κάθετου άξονα, λόγω των πολλών ιδιομορφιών της περιοχής αλλά και λόγω της πολύχρονης καθυστέρησης ολοκλήρωσης του συνολικού έργου του κάθετου άξονα. Αξίζει να σημειωθεί πως την τελευταία δεκαετία σύμφωνα με τα στοιχεία της τροχαίας στον άξονα Μάνδρα-Ψαθάδες, είχαμε 12 νεκρούς και 45 σοβαρά τραυματίες αλλά και δεκάδες άλλα ατυχήματα.

Η παράδοση του νέου τμήματος στην κυκλοφορία θα γίνει τμηματικά από τις αρχές της επόμενης εβδομάδας όπου έχει προγραμματιστεί να δοθεί αρχικά η παράκαμψη των Λαβάρων, με το νέο τμήμα του δρόμου να περνάει πλέον έξω από το χωριό. Μετά από αυτό έχουν προγραμματιστεί σταδιακά για να δοθούν και τα μικρότερα τμήματα σε όλο το μήκος του νέου δρόμου Μάνδρα – Ψαθάδες.

Ακόμη, με την συνέχιση των εργασιών να συνεχίζεται προς αυτή την κατεύθυνση σε όλο το μήκος του οδικού δικτύου Μάνδρα – Ψαθάδες, προβλέπεται να μετακινηθεί η επικίνδυνη, όπως έχει χαρακτηριστεί, κατασκευή που βρίσκεται αυτή την στιγμή στον άξονα για την είσοδο και έξοδο των οχημάτων στο χωριό Αμόριο. Πλέον για το ρεύμα κυκλοφορίας Αλεξανδρούπολη προς Αμόριο η πρόσβαση στο χωριό θα γίνεται μέσω των Λαβάρων καθώς ο κόμβος Αμορίου είναι κατά το ήμισυ έτοιμος ενώ αντίστοιχα στο ρεύμα Διδυμότειχο προς Αμόριο οι οδηγοί θα εισέρχονται στο χωριό με την έξοδο από τον κόμβο Διδυμοτείχου.

Παράλληλα αναμένεται και η αντίδραση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, η οποία έχει ενισχύσει οικονομικά τμήμα του έργου του κάθετου άξονα, ενώ με την ολοκλήρωσή του έργου ο νέος κάθετος άξονας θα περιέλθει στην αρμοδιότητα της. Μάλιστα ο Αντιπεριφερειάρχης Έβρου κ. Πέτροβιτς, έχοντας εκφράσει πολλές φορές κατά το παρελθόν την δυσαρέσκειά του για τις πολύχρονες καθυστερήσεις του έργου είχε δηλώσει τον Οκτώβριο, με αφορμή την παράδοση του τμήματος Κισσάριο – Ψαθάδες

την ικανοποίησή μας ολοκληρωτικά θα την εκφράσουμε όταν παραδοθεί ο κάθετος άξονας. Είναι πολύ σημαντικό μέχρι τότε να είμαστε όλοι σε μία επαγρύπνηση και να συνεχίσουμε τις πιέσεις προς κάθε κατεύθυνση προκειμένου να ολοκληρωθεί αυτό το κομμάτι. Βλέπετε το Μάνδρα – Ψαθάδες προχωράει αλλά πρέπει να προχωρήσει και το κομμάτι Αρδάνιο – Μάνδρα όπου η Περιφέρεια ενισχύει το έργο με 35 εκατομμύρια ευρώ. Στόχος είναι μέσα στην επόμενη διετία να είναι ο άξονας έτοιμος. Μέχρι τότε παρακολουθούμε και είμαστε επί του έργου.


Συντάκτης Σταυρούλα Αγελαδαράκη 8 Δεκεμβρίου, 2017 19:45

Δημοφιλή άρθρα

Ράδιο Έβρος TV