Ο δήμαρχος Ορεστιάδας αποφάσισε – Νέοι αντιδήμαρχοι στο διοικητικό σχήμα

Συντάκτης Νίκος Πατούνας 31 Ιουλίου, 2025 15:54

Ο δήμαρχος Ορεστιάδας αποφάσισε – Νέοι αντιδήμαρχοι στο διοικητικό σχήμα

Πριν λίγο δημοσιεύθηκαν στο “Διαύγεια” οι δύο αποφάσεις του δημάρχου Ορεστιάδας Διαμαντή Παπαδόπουλου για το νέο διοικητικό σχήμα. Δείτε ποιοι αντιδήμαρχοι φεύγουν, ποιοι αναλαμβάνουν καθήκοντα, τίνων ο ρόλος υποβαθμίζεται και ποιων αναβαθμίζεται.

Συνοπτικά, υποβαθμίζονται ο Τόλης Σταυρίδης και ο Ζήσης Παπαλαμπίδης σε άμισθοι “εντεταλμένοι δημοτικοί σύμβουλοι”, ενώ ο Μανώλης Χατζηπαναγιώτου αναλαμβάνει πολλαπλό ρόλο με νέα καθήκοντα ως αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Πρασίνου, παράλληλα με τις θέσεις του αντιδημάρχου Τριγώνου και Κυπρίνου. Σε “έμμισθη” αναβαθμίζεται και η Ευαγγελία Μπραϊκούδη παραμένοντας στον Πολιτισμό, ενώ εισέρχονται στο σχήμα ο Γιώργος Καδόγλου ως αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και ο Σάκης Δόμπας στον τομέα του Αθλητισμού, Τουρισμού και Εθελοντισμού, ως ο μοναδικός “άμισθος” αντιδήμαρχος. Η Χριστίνα Γκιλιλούδη παραμένει στο ίδιο πόστο αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών και Δημοτικής Ενότητας Ορεστιάδας, όπως και ο Βασίλης Ναστούλης στη Δημοτική Ενότητα Βύσσας. Ο Παντελής Δημούτσης πάει στις Κοινωνικές Υπηρεσίες και τα αδέσποτα, ενώ ο Μαργαρίτης Αστεριάδης αναλαμβάνει τα απαιτητικά καθήκοντα των Οικονομικών Υπηρεσιών.


Αναλυτικά, ο δήμαρχος Ορεστιάδας:

Α. Τροποποιεί την Αρ. Πρωτ: 30912/31.12.2024 (ΑΔΑ:ΨΚΒΩΞΒ-77Θ) απόφαση ορισμού Αντιδημάρχων και μεταβίβασης αρμοδιοτήτων με θητεία από 2.1.2025 έως 1.1.2026 και ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου & τους νέους ορισθέντες με θητεία ενός (1) έτους δηλ από 1.8.2025 έως 31.7.2026 εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου (1.1.2024 / 31.12.2028) και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:

Τον κ. Χατζηπαναγιώτου Εμμανουήλ του Δημητρίου

α. Κατά τόπον έμμισθο Αντιδήμαρχο για την Δημοτική Ενότητα Τριγώνου & Κυπρίνου και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην κάθε δημοτική ενότητα.
  • Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην κάθε δημοτική ενότητα.
  • Την μέριμνα για την διατήρηση του εξοπλισμού που βρίσκεται στην κάθε δημοτική ενότητα σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
  • Την συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
  • Την έκδοση με εξουσιοδότηση Δημάρχου βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της κάθε δημοτικής ενότητας.
  • Την αναπλήρωση των ληξιάρχων.
  • Την τέλεση πολιτικών γάμων.
  • Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το
    εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.
  • Έχει την εποπτεία λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος
    Καθαριότητας & Πρασίνου και της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών για όλες τις αρμοδιότητές τους σε συνεργασία όμως πάντοτε και αποκλειστικά με τους αντίστοιχους καθ’ ύλην αρμόδιους αντιδημάρχους.
  • Βεβαιώσεις αμπελοκαλλιεργητή / παραγωγού.

    β. Καθ’ ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Καθαριότητας & Πρασίνου, (εκτός των αρμοδιοτήτων του Γραφείου Περισυλλογής- Φροντίδας Αδέσποτων Ζώων του Τμήματος Περιβάλλοντος & Πολιτικής Προστασίας) και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων κλπ).
  • Tην Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής
    Ανάπτυξης , και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών – εργασιών κλπ) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες του Γραφείου Αδειοδοτήσεων & Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων.
  • Υπεύθυνος του προγράμματος παροχής κοινωφελούς εργασίας.
  • Την τέλεση πολιτικών γάμων.
  • Την χορήγηση αδειών υπαλλήλων υπηρεσιών αρμοδιότητας του.
  • Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητάς του. (Σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται εκπροσωπείται από τον κ. Δήμαρχο)
  • Εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, και της δημοτικής επιτροπής σε θέματα αρμοδιότητάς του.
  • Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.

Τον κ. Ναστούλη Βασίλειο του Γεωργίου

α. Κατά τόπον έμμισθο Αντιδήμαρχο για την Δημοτική Ενότητα Βύσσας και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα.
  • Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην δημοτική ενότητα.
  • Την μέριμνα για την διατήρηση του εξοπλισμού που βρίσκεται στην δημοτική ενότητα σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
  • Την συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
  • Την έκδοση με εξουσιοδότηση Δημάρχου βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής
    ενότητας.
  • Την αναπλήρωση των ληξιάρχων.
  • Την τέλεση πολιτικών γάμων.
  • Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.
  • Έχει την εποπτεία λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος
    Καθαριότητας & Πρασίνου και της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών για όλες τις αρμοδιότητές τους σε συνεργασία όμως πάντοτε και αποκλειστικά με τους αντίστοιχους καθ’ ύλην αρμόδιους αντιδημάρχους.
  • Βεβαιώσεις αμπελοκαλλιεργητή / παραγωγού.

    β. Καθ’ ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης , και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας
    αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών – εργασιών κλπ) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες του Γραφείου Αγροτικής Ανάπτυξης.

Την κ. Γκιλιλούδη Χριστίνα του Άγγελου

α. Κατά τόπον έμμισθη Αντιδήμαρχο για την Δημοτική Ενότητα Ορεστιάδας και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα.
  • Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην δημοτική ενότητα.
  • Την μέριμνα για την διατήρηση του εξοπλισμού που βρίσκεται στην δημοτική ενότητα σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
  • Την συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
  • Την έκδοση με εξουσιοδότηση Δημάρχου βεβαιώσεων, λ πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής
    ενότητας.
  • Την αναπλήρωση των ληξιάρχων.
  • Την τέλεση πολιτικών γάμων.
  • Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.
  • Έχει την εποπτεία λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Καθαριότητας & Πρασίνου και της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών για όλες τις αρμοδιότητές τους σε συνεργασία όμως πάντοτε και αποκλειστικά με τους αντίστοιχους καθ’ ύλην αρμόδιους αντιδημάρχους.
  • Βεβαιώσεις αμπελοκαλλιεργητή / παραγωγού.

    β. Καθ’ ύλην έμμισθη Αντιδήμαρχο και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών , και έκδοση υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων).
  • Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό της Διεύθυνσης Κ.Ε.Π.
  • Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό των υπηρεσιών του από 31.12.2023 αυτοδίκαια καταργηθέντος ΝΠΔΔ ‘’Κέντρο Κοινωνικής Προστασίας Αλληλεγγύης & Αθλητισμού‘’ του Δήμου Ορεστιάδας και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας
    αυτού (σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ ΦΕΚ 1827/Β/8.6.2012 όπως ισχύει & την προαναφερόμενη απόφαση εκπλήρωσης των σκοπών του) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες του (Γ) Τμήματος Βρεφονηπιακών Σταθμών (άρθρα 1 & 12).
  • Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό των υπηρεσιών του από 31.12.2023 αυτοδίκαια καταργηθέντος ΝΠΙΔ ‘’Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Πολιτιστικής Ανάπτυξης Ορεστιάδας ‘’
    του Δήμου Ορεστιάδας και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτού (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών – εργασιών κλπ) (σύμφωνα με τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας (ΔΣ 388/3.8.2011
    ΑΔΑ: 4Α8ΨΩΞΒ-2Κ3 & ΔΣ 401/21.102014 ΑΔΑ: ΩΨΕΩΩΞΒ-3ΦΣ) όπως ισχύει & την προαναφερόμενη απόφαση εκπλήρωσης των σκοπών του) μόνον όσον αφορά στις
    αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Κοινωνικής Μέριμνας & Πρόνοιας (άρθρα 4 & 10).
  • Την διαχείριση των διαδικασιών & εφαρμογής της χορήγησης παγίας προκαταβολής στους Προέδρους Δημοτικών Κοινοτήτων.

Τον κ. Αστεριάδη Μαργαρίτη του Αντωνίου

καθ’ ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, και έκδοση υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων ανάληψης υποχρέωσης, χρηματικών ενταλμάτων).
  • Την άσκηση καθηκόντων ως προέδρου επιτροπής άρθρου 1 ΠΔ 270/1981.
  • Την τέλεση πολιτικών γάμων.
  • Την χορήγηση αδειών υπαλλήλων υπηρεσιών αρμοδιότητας του.
  • Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητάς του. (Σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται εκπροσωπείται από τον κ. Δήμαρχο)
  • Εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, και της δημοτικής επιτροπής σε θέματα αρμοδιότητάς του.
  • Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.

Τον κ. Καδόγλου Γεώργιο του Κων/νου

καθ’ ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο (με θητεία ενός (1) έτους δηλ 1.8.2025 εως 31.7.2026) και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών , και έκδοση υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων, ανάθεσης προμηθειών – εργασιών κλπ).
  • Την τέλεση πολιτικών γάμων.
  • Την χορήγηση αδειών υπαλλήλων υπηρεσιών αρμοδιότητας του.
  • Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητάς του. (Σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται εκπροσωπείται από τον κ. Δήμαρχο)
  • Εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, και της δημοτικής επιτροπής σε θέματα αρμοδιότητάς του.
  • Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.

Τον κ. Δημούτση Παντελή του Ευάγγελου

καθ’ ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό των υπηρεσιών του από 31.12.2023 αυτοδίκαια καταργηθέντος ΝΠΔΔ ‘’Κέντρο Κοινωνικής Προστασίας Αλληλεγγύης & Αθλητισμού‘’ του Δήμου Ορεστιάδας και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας
    αυτού (σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ ΦΕΚ 1827/Β/8.6.2012 όπως ισχύει & την προαναφερόμενη απόφαση εκπλήρωσης των σκοπών του) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες του (Δ) Τμήματος Προστασίας Τρίτης Ηλικίας & Ευπαθών Κοινωνικών Ομάδων (άρθρα 1 & 13).
  • Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας & Πολιτισμού (εκτός των αρμοδιοτήτων του Γραφείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης & Πολιτισμού-Αθλητισμού) , και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφωναποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων, ανάθεσης προμηθειών – εργασιών κλπ).
  • Την Oργάνωση, Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Δημοτικής Αστυνομίας.
  • Την Oργάνωση, Εποπτεία, Συντονισμό του Γραφείου Περισυλλογής Φροντίδας Αδέσποτων Ζώων του Τμήματος Περιβάλλοντος & Πολιτικής Προστασίας της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Καθαριότητας & Πρασίνου και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφωναποφάσεων αρμοδιότητας αυτού.
  • Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης , και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας
    αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών – εργασιών κλπ)
    μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες του Γραφείου Δημοτικών Σφαγείων.
  • Την τέλεση πολιτικών γάμων.
  • Την χορήγηση αδειών υπαλλήλων υπηρεσιών αρμοδιότητας του.
  • Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητάς του. (Σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται εκπροσωπείται από τον κ. Δήμαρχο)
  • Εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, και της δημοτικής επιτροπής σε θέματα αρμοδιότητάς του.
  • Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.

Τον κ. Δόμπα Αθανάσιο του Φωτίου

ως άμισθο Αντιδήμαρχο (με θητεία ενός (1) έτους δηλ 1.8.2025 εως 31.7.2026) και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό των υπηρεσιών του από 31.12.2023 αυτοδίκαια καταργηθέντος ΝΠΔΔ ‘’Κέντρο Κοινωνικής Προστασίας Αλληλεγγύης & Αθλητισμού‘’ του Δήμου Ορεστιάδας και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας
    αυτού (σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ ΦΕΚ 1827/Β/8.6.2012 όπως ισχύει & την προαναφερόμενη απόφαση εκπλήρωσης των σκοπών του) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες του (Β) Τμήματος Αθλητισμού (άρθρα 1 & 11).
  • Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας & Πολιτισμού , και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων – αποφάσεων
    αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων, ανάθεσης προμηθειών – εργασιών κλπ) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες Εθελοντισμού.
  • Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης , και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας
    αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών – εργασιών κλπ) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες Τουρισμού.
  • Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας & Πολιτισμού , και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων
    αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων, ανάθεσης προμηθειών – εργασιών κλπ) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες αθλητισμού του Γραφείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης & Πολιτισμού.
  • Σχεδιασμός – Υλοποίηση -Εποπτεία Διεθνών Σχέσεων του Δήμου Ορεστιάδας
  • Την τέλεση πολιτικών γάμων.
  • Την χορήγηση αδειών υπαλλήλων υπηρεσιών αρμοδιότητας του.
  • Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητάς του. (Σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται εκπροσωπείται από τον κ. Δήμαρχο)
  • Εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, και της δημοτικής επιτροπής σε θέματα αρμοδιότητάς του.
  • Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.

Την κ. Μπραϊκούδη Ευαγγελία του Βασιλείου

ως έμμισθη Αντιδήμαρχο και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό των υπηρεσιών του από 31.12.2023 αυτοδίκαια καταργηθέντος ΝΠΙΔ ‘’Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Πολιτιστικής Ανάπτυξης Ορεστιάδας ‘’
    του Δήμου Ορεστιάδας και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων -αποφάσεων αρμοδιότητας αυτού (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων, ανάθεσης προμηθειών – εργασιών κλπ) (σύμφωνα με τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας (ΔΣ 388/3.8.2011
    ΑΔΑ:4Α8ΨΩΞΒ-2Κ3 & ΔΣ 401/21.102014 ΑΔΑ:ΩΨΕΩΩΞΒ-3ΦΣ) όπως ισχύει & την προαναφερόμενη απόφαση εκπλήρωσης των σκοπών του) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες της
    • Διεύθυνσης Πολιτισμού & Καλλιτεχνικής Παιδείας (άρθρα 4 & 8).
    • Διεύθυνσης Έρευνας & Ανάπτυξης (άρθρα 4 & 9).
  • Την Oργάνωση, Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας & Πολιτισμού , και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων
    αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων, ανάθεσης προμηθειών – εργασιών κλπ) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες του Γραφείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης & Πολιτισμού.
  • Την τέλεση πολιτικών γάμων.
  • Την χορήγηση αδειών υπαλλήλων υπηρεσιών αρμοδιότητας της.
  • Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητάς της. (Σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται εκπροσωπείται από τον κ. Δήμαρχο)
  • Εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, και της δημοτικής επιτροπής σε θέματα αρμοδιότητάς του.
  • Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.

    Β. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητές τους ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Καδόγλου Γεώργιος του Κων/νου και σε περίπτωση απουσίας του ο Αντιδήμαρχος κ. Δημούτσης Παντελής του Ευάγγελου.

    Γ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Αστεριάδης Μαργαρίτης του Αντωνίου που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από την Αντιδήμαρχο κ. Γκιλιλούδη Χριστίνα του Άγγελου.

Επίσης:

Α. Αναθέτουμε χωρίς αμοιβή, στον κ. Σταυρίδη Απόστολο του Παναγιώτη ως μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου (Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος) την εποπτεία και το συντονισμό συγκεκριμένων
δράσεων του Δήμου ως εξής:

  • Εφαρμογή νομοθεσίας – διαδικασιών εσωτερικού ελέγχου στον Δήμο Ορεστιάδας.
  • Εφαρμογή νομοθεσίας – διαδικασιών προσαρμογής στα νέα λογιστικά πρότυπα.
    Αναθέτουμε και εξουσιοδοτούμε την υπογραφή «Με εντολή Δημάρχου» όλων των σχετικών εγγράφων αρμοδιότητας αυτού.

Β. Αναθέτουμε χωρίς αμοιβή, στον κ. Παπαλαμπίδη Ζήση του Δημητρίου ως μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου (Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος) την εποπτεία και το συντονισμό συγκεκριμένων
δράσεων του Δήμου ως εξής:

  • Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού Ανάπτυξης & Πληροφορικής.
    Αναθέτουμε και εξουσιοδοτούμε την υπογραφή «Με εντολή Δημάρχου» όλων των σχετικών
    εγγράφων αρμοδιότητας αυτού.


Συντάκτης Νίκος Πατούνας 31 Ιουλίου, 2025 15:54

Ράδιο Έβρος TV