Νεογέννητο εντοπίστηκε νεκρό σε εγκαταλελειμμένο σπίτι σε οικισμό της Ξάνθης

Συντάκτης Νewsroom 11 Μαΐου, 2026 10:14

Νεογέννητο εντοπίστηκε νεκρό σε εγκαταλελειμμένο σπίτι σε οικισμό της Ξάνθης

Νεογέννητο βρέφος εντοπίστηκε νεκρό σε εγκαταλελειμμένο σπίτι σε οικισμό στην Ξάνθη, το πρωί της Δευτέρας (11/05) κι ερευνώνται οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έχασε τη ζωή του.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, η μητέρα συνελήφθη από το Τμήμα Δίωξης Εγκλημάτων Ξάνθης και κατηγορείται για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.

Αναμένεται η νεκροψία-νεκροτομή για να διαπιστωθούν τα αίτια θανάτου του βρέφους, καθώς και το αν γεννήθηκε νεκρό ή αν συνέβη κάτι μετά από την γέννησή του και οδήγησε στον θάνατό του.


Συντάκτης Νewsroom 11 Μαΐου, 2026 10:14

Ράδιο Έβρος TV