Νέα δεδομένα για την ιδιωτικοποίηση των 14 ελληνικών αεροδρομίων

Συντάκτης Στέλλα Ρουσσοπούλου 28 Μαΐου, 2015 14:10

Νέα δεδομένα για την ιδιωτικοποίηση των 14 ελληνικών αεροδρομίων

Ένα ζήτημα που έχει τεθεί στη Βουλή, ήδη, από την προηγούμενη κυβέρνηση είναι η ιδιωτικοποίηση 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας. Δεν επιτεύχθηκε από την πρώην κυβέρνηση και επανήλθε στο παρόν πολιτικό προσκήνιο.
Σε συζήτηση στη Βουλή, ο Υπουργός Οικονομικών ρωτήθηκε από τον βουλευτή της ΝΔ, Λευτέρη Αυγενάκη για την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων. Ο Γιάννης Βαρουφάκης έθεσε τις 4 απαιτήσεις της ελληνικής κυβέρνησης για να αποδεχθεί την ιδιωτικοποίηση. Βέβαια, σύμφωνα με τον Υπουργό το θέμα αυτό θα κλείσει μαζί με την επερχόμενη συμφωνία στα πλαίσια της διαπραγμάτευσης.

Συγκεκριμένα, η ελληνική κυβέρνηση απαιτεί η έγγραφη δέσμευση για επενδύσεις να είναι μεγαλύτερη. Ο ίδιος ο κύριος Βαρουφάκης σημείωσε ότι “Η δέσμευση για 23,5 εκατ. σε 5 χρόνια είναι πολύ χαμηλή”. Απαίτηση, φυσικά, της κυβέρνησης είναι να υπάρχει μερίδιο και για το κράτος, καθώς και δεσμεύσεις για την τοπική οικονομία. Όλα αυτά προϋποθέτουν και δημιουργία ενός νέου πιο συγκροτημένου νομικού πλαισίου.


Ο Υπουργός Οικονομικών ανέφερε ότι τα ανασφαλή συμβόλαια του ΤΑΙΠΕΔ  θα αλλάξουν ριζικά, ενώ δήλωσε ότι σκοπός είναι η σύμβαση να είναι θετική τόσο για το δημόσιο συμφέρον όσο και για τον επενδυτή. Το πρόβλημα του κυρίου Βαρουφάκη, ως οικονομολόγος, είναι ότι 14 αεροδρόμια πωλούνται στην ίδια εταιρία.

Αν επιβεβαιωθούν οι δηλώσεις της κυβέρνησης για συμφωνία εντός ημερών, τότε θα κλείσει και το ζήτημα της ιδιωτικοποίησης των αεροδρομίων σύντομα.


Συντάκτης Στέλλα Ρουσσοπούλου 28 Μαΐου, 2015 14:10

Δημοφιλή άρθρα

Ράδιο Έβρος TV