«Νταντάδες της Γειτονιάς»: Άνιση μεταχείριση πολιτών εκτός Αθήνας καταγγέλλει το Σωματείο Εργαζομένων στα ΚΕΠ Μακεδονίας-Θράκης-Θεσσαλίας
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου Μονίμων & Συμβασιούχων στα ΚΕΠ Μακεδονίας-Θράκης-Θεσσαλίας προχώρησε σε επίσημη παρέμβαση προς τις αρμόδιες αρχές για την άνιση μεταχείριση πολιτών στη διαδικασία έκδοσης δικαιολογητικών για το πρόγραμμα «Νταντάδες της Γειτονιάς».
Συγκεκριμένα, όπως καταγγέλλεται, ενώ στην Αθήνα η διαδικασία πραγματοποιείται με μια απλή υπεύθυνη δήλωση μέσω gov.gr και αυτεπάγγελτη αναζήτηση των δικαιολογητικών χωρίς οικονομική επιβάρυνση (χωρίς παράβολα ή μετακινήσεις), στην υπόλοιπη Ελλάδα οι πολίτες υποχρεώνονται σε φυσική παρουσία για υποβολή αίτησης, καταβολή παραβόλων και επαναλαμβανόμενες μετακινήσεις.
Μάλιστα η επιβάρυνση γίνεται μεγαλύτερη όταν πρόκειται για περιοχές με γεωγραφικές ιδιαιτερότητες όπως ορεινές, νησιωτικές, απομακρυσμένες.
Το Σωματείο ζητά ενιαία εφαρμογή της διαδικασίας σε όλη τη χώρα, ισότιμη εξυπηρέτηση όλων των πολιτών και άμεση άρση των αδικιών που επιβαρύνουν ιδιαίτερα την περιφέρεια.



