Η Ένωση Γονέων Δ. Αλεξανδρούπολης καταγγέλλει την “άδικη” αντιμετώπιση των μαθητών Μουσικών σχολείων

Συντάκτης Νewsroom 1 Μαρτίου, 2019 14:45

Η Ένωση Γονέων Δ. Αλεξανδρούπολης καταγγέλλει την “άδικη” αντιμετώπιση των μαθητών Μουσικών σχολείων

“Οι μαθητές που φοιτούν στα μουσικά σχολεία και οι μαθητές που θέλουν να εισαχθούν στις μουσικές σχολές «θύματα» των κατευθύνσεων και οδηγιών της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας”, καταγγέλλει η Ένωση Γονέων Δήμου Αλεξανδρούπολης με ανακοίνωσή της.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση της η Ένωση γονέων οι μαθητές καλούνται να εξεταστούν σε νέα αντικείμενα και ύλη η οποία δε διδάσκεται στο πλαίσιο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με κοινά Εγχειρίδια Μελέτης συγκεκριμένης ύλης για όλους τους υποψηφίους και ενώ έχει ήδη περάσει το πρώτο τετράμηνο.

Θεωρώντας “άδικη” την αντιμετώπιση των μαθητών αυτής της χρονιάς, καθώς δεν υπάρχει προηγούμενο τρεις μήνες πριν τις Πανελλήνιες να αλλάζει ο τρόπος εισαγωγής σε σχολές πανεπιστημίων η Ένωση Γονέων Δήμου Αλεξανδρούπολης ζητά να μην εφαρμοστεί τη φετινή χρονιά και με τον συγκεκριμένο τρόπο η εισαγωγή των μαθητών στα τμήματα Μουσικών Σπουδών και επιπλέον περισσότερη εκπαιδευτική στήριξη των μαθητών από το Υπουργείο με κατάλληλα εγχειρίδια και εκπαιδευτικό προσωπικό.


Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Το Υπουργείο Παιδείας για άλλη μια φορά προκαλεί αναστάτωση με τις υπουργικές αποφάσεις του στην εκπαιδευτική κοινότητα. Αυτή τη φορά, «θύματα» των κατευθύνσεων και οδηγιών της ηγεσίας του Υπουργείου είναι οι μαθητές που φοιτούν στα μουσικά σχολεία, οι μαθητές που θέλουν να εισαχθούν στις μουσικές σχολές.

Με τις κατευθύνσεις τηςΦ.253/23170/Α5/14-2-2019 (ΦΕΚ 504 Β΄) Υ.Α είναι σίγουρο ότι αδικούνται οι μαθητές. Έχει περάσει το πρώτο τετράμηνο και καλούνται να εξεταστούν σε νέα αντικείμενα και ύλη η οποία δε διδάσκεται στο πλαίσιο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με κοινά Εγχειρίδια Μελέτης συγκεκριμένης ύλης ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ.

Αναπληρωτές καθηγητές διδάσκουν την Ιστορία της Μουσικής με βάση δικές τους σημειώσεις και η ύλη μπορεί να διαφέρει ακόμα και μέσα στο ίδιο σχολείο! Το μάθημα Μορφολογία, που προτείνει το Υπουργείο Παιδείας επίσης να εξεταστεί, διδάσκεται στα Μουσικά Σχολεία μόνο στη Β΄ λυκείου και μόνο μια ώρα την εβδομάδα. Επίσης, το μάθημα Μουσική Τεχνολογία, είναι μάθημα επιλογής το οποίο συνήθως δε διδάσκεται λόγω ελλείψεως καθηγητή.

Ο εξεταζόμενος απόφοιτος ΓΕΛ και ΕΠΑΛ ο οποίος επιπροσθέτως, δεν έχει διδαχθεί το αντικείμενο «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία» στο δημόσιο σχολείο πώς θα εξεταστεί;   Επίσης μετά την λήξη του Α΄ τετραμήνου οι μαθητές μαθαίνουν οριστικά  ότι: ο βαθμός του απολυτηρίου θα προσμετράται στην συνολική βαθμολογία, ενώ αυτή την πληροφορία θα έπρεπε να την είχαν τουλάχιστον από την αρχή της Β΄ Λυκείου.

Είναι άδικη η αντιμετώπιση των μαθητών αυτής της χρονιάς, καθώς δεν υπάρχει προηγούμενο τρεις μήνες πριν τις Πανελλήνιες να αλλάζει ο τρόπος εισαγωγής σε σχολές πανεπιστημίων.

Διεκδικούμε:
• Να μην εφαρμοστεί τη φετινή χρονιά και με τον συγκεκριμένο τρόπο η εισαγωγή των μαθητών στα τμήματα Μουσικών Σπουδών.
• Εγχειρίδια Μελέτης με συγκεκριμένη ύλη για όλους τους υποψήφιους.
• Απόλυτα ειδικευμένους  εκπαιδευτικούς σε όλα τα εξεταζόμενα αντικείμενα στα σχολεία.
• Η κυβέρνηση να πάρει άμεσα μέτρα στήριξης της προετοιμασίας των μαθητών στα εξεταζόμενα αντικείμενα, αποκλειστικά δωρεάν στο δημόσιο σχολείο, με πρόσληψη εκπαιδευτικών.

 


Συντάκτης Νewsroom 1 Μαρτίου, 2019 14:45

Δημοφιλή άρθρα

Ράδιο Έβρος TV