Εκπαιδευτικοί του ΕΠΑΛ Ορεστιάδας στην Μάλαγα της Ισπανίας στο πλαίσιο του ERASMUS+

Συντάκτης Σταυρούλα Αγελαδαράκη 22 Μαΐου, 2023 11:39

Εκπαιδευτικοί του ΕΠΑΛ Ορεστιάδας στην Μάλαγα της Ισπανίας στο πλαίσιο του ERASMUS+

Ολοκλήρωση Εκπαιδευτικής Επίσκεψης εκπαιδευτικών  του 1ου ΕΠΑ.Λ  Ορεστιάδας στην Ισπανία,  στο πλαίσιο υλοποίησης Διαπιστευμένου Σχεδίου Εκπαιδευτικού Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus Plus, Τομέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης:

Στο πλαίσιο υλοποίησης διαπιστευμένου σχεδίου επαγγελματικής εκπαίδευσης και  κατάρτισης εκπαιδευομένων και προσωπικού,  του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS+ 2022,  Δράση ΚΑ121,  Μαθησιακή Κινητικότητα, Τομέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης,  με κωδικό αριθμό 2022-1-EL01-KA121-VET-000057855, ολοκληρώθηκε με επιτυχία η εκπαιδευτική επίσκεψη πέντε εκπαιδευτικών του 1ου ΕΠΑ.Λ Ορεστιάδας, από 03-05-2023 έως 10-05-2023,  στη πόλη Μάλαγα της Ισπανίας.

Το θέμα της εκπαίδευσης – κατάρτισης ήταν η « Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αποτελεσματική αντιμετώπιση χαμηλών επιδόσεων μαθητών λόγω κοινωνικών και πολιτισμικών ανισοτήτων».


Το σχέδιο της κινητικότητας αυτής των εκπαιδευτικών περιελάμβανε εκπαιδευτικό σεμινάριο και εκπαιδευτικές επισκέψεις σε φορείς και εκπαιδευτικές δομές όπως :

1. Professional Seminar at Asociacion Arrabal.

2.. Professional Visit to ‘IES Cenovas del Castillo”

3. Professional Visit to ASIMAS

4. Professional Visit to ‘IES La Rosaleta”

Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί ήταν:

1. Γκουτζέρης Θεόδωρος ΠΕ80 Οικονομίας Δ/ντής και συντονιστής του σχεδίου.

2. Βαρσαμακίδου Βασιλική ΠΕ02 Φιλόλογος

3. Βοσνακίδου Αναστασία ΠΕ80 Οικονομίας

4. Βοσνακίδου Δέσποινα ΠΕ88 Βρεφονηπιοκόμος

5. Τάντρος Άμερ ΠΕ86 Πληροφορικής

Στόχοι του σχεδίου ήταν::

1.  Η αποδοχή της πολυμορφίας και πολυγλωσσίας που χαρακτηρίζει σήμερα την κοινωνία.

2. Η διασφάλιση ότι όλοι οι μαθητές, ανεξάρτητα από το γλωσσικό και πολιτισμικό υπόβαθρό τους, απολαμβάνουν ισότιμα  τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα.

3. Η  προώθηση της διαπολιτισμικής  κατανόησης και της επικοινωνίας.

4. Η  υιοθέτηση  συμπεριφορών που στρέφονται ενάντια στις διακρίσεις, οι οποίες βασίζονται στις εθνοπολιτισμικές διαφορές.

5. Τρόποι  ένταξης μαθητών με γλωσσικές και πολιτισμικές ιδιαιτερότητες στη μαθησιακή διαδικασία,  με στόχο την ευρύτερη κοινωνική αποδοχή τους και την αντιμετώπιση των μαθησιακών τους δυσκολιών..

6. Τρόποι επίλυσης προβλημάτων που προκύπτουν από την αδυναμία ένταξης, αποδοχής και χαμηλών μαθησιακών επιδόσεων, μαθητών από διαφορετικούς πολιτισμούς.

7. Ποιές λύσεις προτείνονται για την επιτυχή ενσωμάτωση των δίγλωσσων παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθητών στην καθημερινή σχολική πρακτική και πώς δημιουργούνται  συνθήκες γλωσσικής και πολιτισμικής επαφής και ανταλλαγής, στο πλαίσιο ολόκληρης της τάξης και του σχολείου.

8. Η στροφή του σχολείου στην διαπολιτισμική αγωγή, με στόχο την καλλιέργεια διαπολιτισμικής συμπεριφοράς στους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και κατ΄ επέκταση της ευρύτερης κοινωνίας.

Επίσης πραγματοποιήθηκαν πολιτιστικές επισκέψεις στην πόλη της Μάλαγα, Κόρδοβα και Γρανάδα.

Όλες οι δραστηριότητες – δαπάνες  του προγράμματος (μετακινήσεις, διαμονή, διατροφή , εκπαίδευση, πολιτιστικές επισκέψεις και οργάνωση του σχεδίου) χρηματοδοτήθηκαν από τη Ευρωπαϊκή Επιτροπή και Εθνικός Φορέας Παρακολούθησης του σχεδίου είναι το Ι.Κ.Υ.


Συντάκτης Σταυρούλα Αγελαδαράκη 22 Μαΐου, 2023 11:39

Δημοφιλή άρθρα

Ράδιο Έβρος TV