Κατάθεση αναφοράς στη Βουλή για τα προβλήματα με την τηλεκπαίδευση στην ΑΜ-Θ

Συντάκτης Νewsroom 24 Νοεμβρίου, 2020 12:09

Κατάθεση αναφοράς στη Βουλή για τα προβλήματα με την τηλεκπαίδευση στην ΑΜ-Θ

Την ανακοίνωση της Ομοσπονδίας Γονέων & Κηδεμόνων Μαθητών Περιφέρειας Α.Μ.Θ. για τα τεράστια προβλήματα που υφίστανται στην τηλεκπαίδευση σε δημοτικά και νηπιαγωγεία, κατέθεσε ως Αναφορά στη Βουλή η Βουλευτής Έβρου και Αν. Τομεάρχης Ενημέρωσης και Επικοινωνίας του ΣΥΡΙΖΑ, Νατάσα Γκαρά.

Στην Αναφορά επισημαίνεται ότι ακόμη και σήμερα είναι χιλιάδες οι μαθητές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση που δεν μπορούν καν να συνδεθούν για να παρακολουθήσουν τα μαθήματα τηλεκπαίδευσης, γεγονός που φέρνει στο φως τις τεράστιες ευθύνες της κυβέρνησης και της αρμόδιας Υπουργού οι οποίοι από την περασμένη άνοιξη δεν έκαναν το παραμικρό για να προετοιμάσουν την μαθητική και εκπαιδευτική κοινότητα.

Παράλληλα, σημειώνεται ότι ο τεχνολογικός εξοπλισμός που έχει φτάσει στα σχολεία μέχρι σήμερα είναι ελάχιστος, ενώ τα κενά σε εκπαιδευτικούς και στο προσωπικό καθαριότητας συνεχίζονται παρά την πανδημία και τις έκτακτες συνθήκες που επικρατούν.


Τέλος, ζητείται να υπάρξει άμεσα ενίσχυση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και όσων άλλων υποδομών απαιτούνται, αλλά και να ληφθεί ιδιαίτερη μέριμνα για τα Ειδικά Σχολεία που συνεχίζουν την λειτουργία τους και θα πρέπει να υπάρχει συνεχής ιατρική παρακολούθηση αυτών των δομών.

Προς το Προεδρείο της Βουλής των Ελλήνων

ΑΝΑΦΟΡΑ

Προς την κα Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων

Θέμα: «Τεράστια τα προβλήματα με την τηλεκπαίδευση σε δημοτικά και νηπιαγωγεία και στην ΑΜ-Θ»

Η Βουλευτής Έβρου του ΣΥΡΙΖΑ, Νατάσα Γκαρά, καταθέτει ως Αναφορά προς την κα Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων την Ανακοίνωση της Ομοσπονδίας Γονέων & Κηδεμόνων Μαθητών Περιφέρειας Α.Μ.Θ., σύμφωνα με την οποία τα  προβλήματα με την τηλεκπαίδευση στα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία είναι πολύ μεγάλα, με χιλιάδες μαθητές σε όλη τη χώρα να μην μπορούν μέχρι και σήμερα καν να συνδεθούν για να πραγματοποιήσουν τα μαθήματα, και τις ευθύνες που βαραίνουν την Κυβέρνηση να είναι τεράστιες, καθώς από την άνοιξη και μέχρι σήμερα δεν προχώρησε σε καμιά είδους προετοιμασία ώστε να υποστηριχθεί οποιαδήποτε μορφή εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Ταυτόχρονα, επισημαίνεται το γεγονός πως μέχρι σήμερα είναι ελάχιστος ο τεχνολογικός εξοπλισμός που έχει παραδοθεί από το Υπουργείο στους μαθητές, ώστε να μπορούν να συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση, ενώ δεν έχει υπάρξει καμία ενίσχυση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και όσων άλλων υποδομών απαιτούνται.

Παράλληλα σημειώνεται πως τα κενά σε εκπαιδευτικούς και προσωπικό καθαριότητας στα σχολεία συνεχίζουν να υφίστανται παρά την πανδημία και τις έκτακτες συνθήκες που επικρατούν.

Τέλος, τονίζεται ότι θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή και να παρθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για τα Ειδικά Σχολεία που συνεχίζουν τη λειτουργία τους και να υπάρχει συνεχής ιατρική παρακολούθηση.

Επισυνάπτεται η Επιστολή της Ομοσπονδίας Γονέων & Κηδεμόνων Μαθητών Περιφέρειας Α.Μ.Θ.

Παρακαλούμε για την άμεση εξέταση της επιστολής, για τις ενέργειές σας και να μας ενημερώσετε σχετικά.

Η Επιστολή της Ομοσπονδίας Γονέων & Κηδεμόνων Μαθητών Περιφέρειας Α.Μ.Θ. :

Για γερά νεύρα και όχι για το σύνολο των μαθητών η «τηλεκπαίδευση» στα παιδιά του δημοτικού  και  νηπιαγωγείου.
Οι μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης πήραν μια πρώτη γεύση από την τηλεκπαίδευση. Χιλιάδες μαθητές μαζί με τους γονείς τους προσπαθούσαν να συνδεθούν, μικροί μαθητές του δημοτικού και νηπιαγωγείου να μην αντιλαμβάνονται τι ακριβώς κάνουν, νήπια …να κοιμούνται και να μπαίνουν οι γονείς, μαθητές και δάσκαλοι, αν είναι τυχεροί να μπαίνουν, άλλοι συνεχώς να μπαινοβγαίνουν κι άλλοι να μένουν εντελώς απέξω, γονείς να είναι όλη μέρα στα τηλέφωνα για να βρουν λύση πως θα κάνουν τα παιδιά τους μάθημα. Το Υπουργείο Παιδείας δοκιμάζει την υπομονή εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών. 
Είναι ξεκάθαρο σε όλους τους γονείς ότι στο μεσοδιάστημα από την άνοιξη και μετά δεν υπήρξε καμία προετοιμασία, ώστε να υποστηριχτεί στοιχειωδώς κάποια μορφή εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Καλά θα κάνει το Υπουργείο να σταματήσει να διαδίδει fake news, ότι ο εξοπλισμός είναι στα σχολεία και ότι όλα κυλούν ομαλά.
Η κυβέρνηση επιλέγει να δίνει χρήματα δεξιά και αριστερά, όχι για την υγεία, όχι για τα σχολεία, όχι για να καλύψει τις ανάγκες των παιδιών μας, τα κενά σε αίθουσες, εκπαιδευτικούς και προσωπικό καθαριότητας. Είναι, συνεπώς, πολιτική επιλογή ότι δεν παίρνει όλα εκείνα τα μέτρα προστασίας, ώστε να μπορούν να μείνουν ανοιχτά τα σχολεία και να είναι ασφαλή. 
Επιτέλους έστω και τώρα η Κυβέρνηση να ικανοποιήσει τα δίκαια αιτήματα γονιών, εκπαιδευτικών μαθητών που διεκδικούν :
– Τεχνολογικό εξοπλισμό  με ευθύνη  του κράτους  χωρίς  όρους  για  όλους τους  μαθητές.
– Καμιά καταγραφή απουσίας σε μαθητές που δεν έχουν τα μέσα να συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση.
– Να ενισχυθεί ΤΩΡΑ το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και όλες οι τεχνολογικές υποδομές που απαιτούνται.
– Να μην αφαιρεθεί ούτε μια μέρα κανονικής άδειας από τους  εργαζόμενους γονείς. 

Για  τα  Ειδικά  Σχολεία  που παραμένουν ανοιχτά (αν και ήδη αρκετά, όπως το 2ο ειδικό ΔΣ Ξάνθης, το 1ο ειδικό ΔΣ Καβάλας και τα ειδικά νηπιαγωγεία Ξάνθης και Κομοτηνής είναι σε αναστολή λόγω κρουσμάτων) απαιτούμε  να  παρθούν όλα τα μέτρα ώστε να υπάρχει συνεχής και στενή ιατρική παρακολούθηση των μαθητών και των εργαζομένων των Ειδικών Σχολείων με συχνά και επαναλαμβανόμενα δωρεάν τεστ, με οδηγίες και καθοδήγηση για καθημερινά ζητήματα που προκύπτουν. Να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα στα Ειδικά Σχολεία με βάση τις εκπαιδευτικές ανάγκες. Να αξιοποιηθούν όλες οι διαθέσιμες υποδομές για τον σκοπό αυτό. Να στηριχτούν άμεσα τα παιδιά και οι οικογένειές τους που αδυνατούν να στείλουν τα παιδιά τους σχολείο λόγω υποκείμενων νοσημάτων.
Ατομική μας ευθύνη είναι να δράσουμε για να αναλάβει η Κυβέρνηση τις δικές της ευθύνες.


Συντάκτης Νewsroom 24 Νοεμβρίου, 2020 12:09

Δημοφιλή άρθρα

Ράδιο Έβρος TV